Romanian English

Pytania i pomoc

Jeżeli szukasz odpowiedzi na inne pytanie, skontaktuj się z nami pod adresem support@wisebase.pl
?1. Czym zajmuje się WiseBase?
WiseBase gromadzi, przechowuje oraz udostępnia informacje o produktach pochodzące od dostawców i dostarcza je do sklepów. Oferujemy kompleksową obsługę i profesjonalne wsparcie na każdym etapie kontaktu z danymi zgromadzonymi w bazie.
?2. Czym WiseBase różni się od innych, podobnych rozwiązań?
WiseBase oferuje atrakcyjny pakiet abonamentów za utrzymanie produktów w bazie, umożliwia też bezpłatny dostęp dla mniejszych Partnerów.
?3. Jakie informacje zbiera WiseBase?
Gromadzimy dane, które są niezbędne dostawcom, klientom i prowadzącym sklepy. Są to informacje logistyczne, marketingowe, a także dane ułatwiające potencjalnym nabywcom podjęcie decyzji o zakupie produktu. Im więcej informacji przekażesz na etapie wprowadzania produktu do bazy, tym większa szansa na jego sprzedaż.
?4. Ile to kosztuje?
Opcje dostępu do WiseBase są dostępne w zakładce „cennik”. Skontaktuj się z nami, a dopasujemy odpowiednią ofertę do Twoich potrzeb: sales@wisebase.pl, nr tel. 734 46 5 231
?5. Co zrobić, gdy nie mam czasu na samodzielne wprowadzanie danych?
Aby zaoszczędzić czas dostawcy, oferujemy usługę ‘Data Assistance’. Po stronie dostawcy pozostaje wówczas dostarczenie do WiseBase danych zapisanych we wzorcowej tabeli oraz akceptacja procesu wykonanego przez pracowników WiseBase. Dostawca może również skorzystać z usługi ‘Data Outsourcing’, która polega na powierzeniu całkowitej lub częściowej opieki nad produktem WiseBase. Po przesłaniu wybranego produktu do WiseBase nasz zespół wykona wszystkie niezbędne czynności, aby produkt znalazł się w bazie. Zapoznaj się z cennikiem usług ‘Data Assistance’ i ‘Data Outsourcing’.
?6. Skąd pewność, że dane w bazie są poprawne?
Prawdziwość danych o produkcie zawsze potwierdza dostawca. Może samodzielnie wprowadzić produkt do bazy lub zaakceptować informacje, które na jego zlecenie wprowadza WiseBase. Takie rozwiązanie gwarantuje, że dane w bazie są rzetelne i sprawdzone.
?7. Z kim współpracuje WiseBase?
WiseBase dostarcza dane do sieci handlowych. Jeżeli chcesz do nich dołączyć skontaktuj się z nami.
?8. Do jakich celów mogą być wykorzystywane dane o produktach umieszczone w bazie WiseBase?
Zakres wykorzystywania danych zgromadzonych w WiseBase jest naprawdę szeroki. To nie tylko e-commerce, ale także tworzenie gazetek promocyjnych i etykiet. Baza zawiera informacje, które będą pomocne przy magazynowaniu produktów, szacowaniu kosztów transportu czy zarządzaniu wewnętrznymi bazami danych.
?9. Co zrobić, gdy nie ma mnie na liście dostawców?
Informację o producencie możesz wprowadzić na etapie dodawania nowego produktu. Jeśli nie znajdziesz swojej firmy w wykazie producentów, skontaktuj się z naszym działem technicznym: support@wisebase.pl
?10. Dlaczego w formularzu zgłaszania produktu tak dużo pozycji jest obowiązkowych?
Formularze WiseBase są przygotowywane we współpracy ze sklepami. Dokładamy wszelkich starań, by informacje obowiązkowe były adekwatne dla danej kategorii produktowej, tak aby sklep mógł w pełni zaprezentować oraz efektywnie zarządzać informacjami o Twoich produktach.

Dla naszych klientów przygotowaliśmy specjalny poradnik, który krok po kroku wyjaśni obsługę WiseBase. Zachęcamy do zapoznania się z nim!